duminică, 11 octombrie 2009

2009-Oct-10 Manastirea Caldarusani - Snagov

In ultima vreme m-am tot antrenat pentru maratonul bucurestiului (a.k.a. MIB), deci nu prea am mai avut timp pentru bicicleta. Totusi, am zis ca ar fi cazul sa-mi potolesc setea cu o tura de relaxare impreuna cu cativa alti prieteni si asa ca am ales padurea de la Snagov.


Bike route 334488 - powered by Bikemap


O sa las mai mult pozele sa vorbeasca. Pe scurt, vremea a fost potrivita (nu soare, nu ploaie, nu frig, nu canicula), am recrutat doua persoane noi, ne-am amuzat copios pe tot felul de subiecte, am facut si o pana de cauciuc si am mers cat se poate de incet (repet, a fost tura de relaxare!).



...si pozele cu copyright:


















Un comentariu:

  1. super tare ca ai prins un wee de bicla, ca de acum se cam strica vreamea :(
    Ne vedem la MIB :D

    RăspundețiȘtergere