miercuri, 30 martie 2011

27 Martie 2011 - Tura de primavară Brăneşti - Cernica

am profitat de amenintarile celor de la meteo si mi-am scos prietenii la iarba verde cu un strop de ploaie. Ziua a coincis cu trecerea la ora de vara, care inseamna dormit cu o ora mai putin, trezit cu noaptea in cap, confuzie in randul unora dintre parcicipantii la aceasta tura, care au mai intarziat sau n-au mai venit deloc din aceasta pricina. Eu unul imi calculasem fiecare secunda de somn, fiecare miscare din momentul in care ma dau jos din pat pana ies pe usa.. si surpriza! trebuia sa dau totul cu o ora mai devreme :D era sa o ratez.. dar sa fim seriosi totusi
Cu prietenii mei ma vedeam la Dristor la ora 10:15.. (9:15 dupa cealalta ora, care, de alfel, mi-ar fi convenit sa ramana neschimbata.. pentru totdeauna).. eram sigur ca ajung, pana am vazut pe ce vant s-a pus sa bata dinspre Dristor spre Rahova, eu mergand in sensul opus vijeliei ce parea sa ia nastere. Am ajuns, un minut intarziere, epuizat de orice forta, ranjind mecanic celor care isi pregateau caii pentru marea cursa.
Am luat-o tiptil taras spre locul de intalnire, parcul pantelimon.. e si o benzinarie acolo. Cerul incepu sa se scuture de apa, mai mult la intimdare... dar noi dam mai departe pentru ca, asa cum stim deja, am hotarat sa-l invocam pe soare. Cu totul ne-am strans vreo 50, iar pana la urma fuse bine, s-a incalzit, soarele a iesit cate o raza cate doua de printre nori. Nu prea sunt multe de descris la traseu, e foarte frumos pentru micile evadari prin padure ce le-a pus la dispozitie, in rest totul a fost pe asfalt.. mers usor in ritmul celui mai lent, povestit, baut cafea, mancat batonu cu ciocolata si croissant.

soarele l-am invocat.. dar cu vantul nu stiu inca ce sa ma fac. un descantec probabil?!

- Niste poze
- Alte poze

ps ps! in traseul de mai jos e ilustrata o portiune prin padurea cernica pe care nu am mai facut-o


Bike route 852945 - powered by Bikemap 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu