miercuri, 6 aprilie 2011

3 aprilie 2011 - Bucuresti - Snagov

S-a vrut a fi o tura flash, un fel de simulare a concursului ce se desfasoara pe o bucata din traseul facut, si anume Prima Evadare, cu intoarcere in timp util pe DN1 si cu happy end.
Cum tot am norocul sa mi se intample numai mie, lucrurile nu s-au desfasurat chiar asa cum mi-as fi dorit :-) asadar, traseul:



Bike route 890198 - powered by Bikemap 

Tura a fost ok, pana cand celui cu care am fost au inceput sa-i scada fortele, tenul sau trecand apoi prin toate culorile curcubeului pana la momentul in care nu mai era in stare sa mearga 100m fara sa se opreasca pentru odihna. Toate astea au inceput sa se intample pe la km 50 al rutei prezentate mai sus. Motivele principale, lipsa de antrenament si o alimentatie neadecvate in timpul turei. Cu greu am ajuns la destinatia cea mai indepartata (zona de final a concursului), unde ne intalnim cu un grup de biciclisti foarte simpatici, cu care ne mai cunosteam din vedere, din auzite, din zvonite. Mergem impreuna in Gruiu unde ne asezam la o terasa cu specific traditional carnivor - mici, cefe, fripturi, gratar, prajeli... meniul perfect pentru un vegetarian convins ca mine. Noroc cu magazinul alaturat, de unde am putut insfaca un snickers, o banana, un iaurt si gata de drum.
Partenerul meu de tura a reusit sa prinda un loc intr-o masina alaturi de alti biciclisti, astfel s-a intors in conditii sigure inapoi in Bucuresti. Eu am continuat drumul alaturi de grupul caruia m-am alaturat, urmand ruta de intoarcere pe drumul judetean ce trece prin Caldarusani, Dimieni, Tuniari si inapoi la Baneasa.

Temporizarea a sunat cam asa
7:00 trezirea, cu greu dupa doar 4 ore de somn si o noapte fulminanta cu niste prieteni
8:00 primesc sms ca se amana intalnirea cu 15 minute, am plecat deja din Rahova, vant din fata
9:00 ajung la baneasa la ora prestabilita, cu toate ca am incercat sa ajung cu 15 minute mai tarziu
10:00 partenerul de tura intarzie motivat. am inghetat destul asteptand, o iau foarte usor inainte pe traseu
11:00 intr-un final ma vad cu partenerul de tura care reuseste sa ma ajunga din urma
12:00 suntem pe camp, vantul bate puternic din fata, coafura cedeaza.. totusi, inaintam :)
13:00 ajungem in comuna Caciulati unde ne refacem proviziile de hrana la magazinul din intersectie
14:00 prietenul meu incepe sa arate primele semne de oboseala
15:00 situatia se agraveaza, din ce in ce mai multe pauze, ritm lent
16:00 ma gandesc destul de serios sa il tractez pana la primul sat :)
17:00 trecem de Gruiu, ajungem la final, ne intalnim cu grupul
18:00 suntem la bodega din Gruiu, mancam, gasim un loc intr-o masina pentru cel cazut la datorie
19:00 plecam spre casa, putin vant frontal la inceput, apoi a batut frumos din spate
20:00 suntem la jumatatea drumului spre casa, gonim cu o medie de 26km/h, vant din spate
21:00 pedalez prin Bucuresti, aproape am ajuns acasa

2 comentarii:

  1. dupa doar 4 ore de somn? ok, acum inteleg cearcanele alea majore pe care le etalai la proiectie

    intarzie motivat O ORA??? KKT...ce oameni

    coafura cedeaza?? vezi daca nu ai facut contractul ala de care spuneai intr-o insemnare anterioara? neglijenta se plateste :)))))))))))

    nu-mi spune ca ai si cablu de tractare in dotare cand pleci intr-o tura :p

    RăspundețiȘtergere
  2. am senzatia ca cearcanele alea vin din dotare de la mama natura :D nu ma laud cu vreun record mondial la somn.. poate la nesomn, da.. categoric.
    :)) nu-mi place sa intarzii si nici sa astept, dar m-am obisnuit cu oamenii si am devenit tolerant.. altfel as fi murit de nervi pana astazi.
    cablu de tractare? :) se improvizeaza dintr-o camera de rezerva. dar nu era nevoie, pentru ca am gasit, prin gunoaiele specifice zonelor de padure, niste fasii de nailon folosite la impachetarea cutiilor. chiar daca nu am mai apucat sa le folosim, macar cu ocazia asta am facut un pic de ecologizare :p

    mersi ca ai avut rabdare sa citesti!
    see ya

    RăspundețiȘtergere