marți, 19 aprilie 2011

2011-Apr-17 - Ploiesti, recunoastere cupa Emmedue

In Ploiesti poti sa te Pitesti, dar in Pitesti nu poti sa te Ploiesti. Uite asa am ajuns sa ma pitesc cu bicla prin imprejurimile parcului Bucov din Ploiesti. A fost o zi superba cu mult soare, putin noroi.. atat de putin incat aproape am suferit un soc letal de entuziasm. Tura nu a fost usoara! desi ritmul a fost constant si presarat cu cateva pauze binemeritate, urcarile lungi si dese si cele cateva scurte pushbike-uri ne-au pus tot antrenamentul la incercare.
Grupul a prins primele contururi in Bucuresti, unde am suit 4 biciclete pe masina mica (ce darama bolovanul mare), unde ne numaram sa fim siguri ca toti vin cu masina si nimeni nu incearca sa alerge pe langa. Si-i dam gaz pana la Ploiesti. Nici n-am zis bine Ploiesti ca am ajuns deja in parcarea parcului Bucov, unde, ca de obicei, ne echipam, incalecam biclele si completam grupul de amatori cu inca doi amatori ceva mai profesionisti de data aceasta, care, probabil din modestie, prefera sa ramana la statutul de amatori. In fine, ei cunosteau dealurile si imprejurimile cum imi cunosc eu drumul de zi cu zi acasa-serviciu si retur, astfel las GPS-ul la masina (GPS pe care oricum nu prea stiu sa-l folosesc pentru ca nu e al meu) si mergem pe urmele lor.
Asadar, ca sa terminam cu cei doi "amatori" (ca asa ne-au rugat sa le spunem), cu o zi inainte au participat la cursa XCO de la Cluj organizata de Maros Bike, iar aici au venit mai mult pentru un fir de iarba verde. Bine ca noi eram odihniti rau, Marius era dupa o saptamana de antrenament la spinning, eu la fel, Ana dupa o tura serioasa de alergare prin padurea de la Cernica, eu la fel, Lucian dupa o noapte alba la o beuta cu prietenii, eu la fel.. :D
Ah, da! Traseul. A fost in mare parte asemanator cu cel de la concursul de anul trecut, tura mare. L-am mai scurtat noi un pic taind ultima urcare si l-am mai lungit un pic intorcandu-ne mai pe ocolite pe sosea, chiar prin localitatea Bucov, ajungand intr-un final la o distanta totala de 52km cu diferenta de nivel de aproximativ 800m.


Bike route 806808 - powered by Bikemap 

Din toate punctele de vedere a fost o tura reusita. Asa cum am mai spus si tin sa repet pentru ca am ravnit mult dupa asa ceva, vremea a fost dementiala. S-a mers impecabil intr-un ritm foarte bun, sunt foarte multumit de bicla mea noua si am apucat sa ii gasesc micile cusururi la care am tot mesterit ulterior pentru a o pune la punct. Drumul pana la Ploiesti e scurt, deci automat economie de timp si de bani.

Concluzia tehnica e ca trebuie sa ma orientez pe niste cauciucuri mai aderente, Race King-urile cu balonaj 2.0 de la Continental sunt extraordinare pentru XC cu diferente mici de nivel, insa la deal pe teren umed nu stiu deloc sa muste.
A doua concluzie e ca trebuie sa intru si eu in randul SPD-istilor (suna a partid.. hmmm.. deci NU ne vedem in campania electorala! sa fie clar) si urmeaza sa analizez ofertele de espadrile corespunzatoare din punct de vedere pret versus performanta.

Ca sa pun dopul la sticla, e prima tura in care a mai fost cineva care sa isi imprastie relatarile pe blogul personal. De aceea ma opresc din oferit detalii redundante si va las sa priviti si din alta perspectiva.

Si ca sa pun sticla la rece, in Ploiesti exista un Pub care apartine campionului mondial la box, Leonard Doroftei - Doroftei Pub :) Aici puteti manca foarte bine si usor bataie (dar nu cred ca asta va doriti) sau alte mancaruri si deserturi alese, preparate cu manusi de pugilist. Nu uitati de hidratare! mai ales daca veniti dupa o tura de 50+km pe coclauri.

2 comentarii: